Reklama2015-03-04
2

Tarraya za 2,5 mln zł będzie promować „owoce i warzywa w szkole”

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

osobiście uważam, że najlepszą promocją byłoby kupienie za to owoców i warzyw i rozdanie dzieciom, ale wtedy zarobiłby tylko polski chłop... ale może do kogoś trafi taka szeroko zakrojona propaganda i pod wpływem filmiku czy zdjęcia zmieni nawyki żywieniowe...
ciekawe jak to się przekłada na program w szkole? czy dzieciaki są uczone czegoś na jedzenia? są zajęcia a gotowania? bo to chyba najłatwiejsza metoda...

m2015-03-04 12:58
00

Nigdy nie słyszałem o takiej firmie. Nie mówiąc o bardzo dziwnej nazwie, wymyślonej pewnie naprędce. A kto jest właścicielem tej firmy?

paluch2015-03-04 16:54
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas