Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Tarraya za 2,5 mln zł będzie promować „owoce i warzywa w szkole”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
osobiście uważam, że najlepszą promocją byłoby kupienie za to owoców i warzyw i rozdanie dzieciom, ale wtedy zarobiłby tylko polski chłop... ale może do kogoś trafi taka szeroko zakrojona propaganda i pod wpływem filmiku czy zdjęcia zmieni nawyki żywieniowe...
ciekawe jak to się przekłada na program w szkole? czy dzieciaki są uczone czegoś na jedzenia? są zajęcia a gotowania? bo to chyba najłatwiejsza metoda...
Nigdy nie słyszałem o takiej firmie. Nie mówiąc o bardzo dziwnej nazwie, wymyślonej pewnie naprędce. A kto jest właścicielem tej firmy?