Reklama2013-06-20
5

„Tata na pełen etat” reklamuje kapsułki piorące Ariel (wideo)

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

boże widzisz i nie grzmisz, tej reklamy nie da się opisać kilkoma słowami, jedyne i bardzo delikatne określenie jakie mi przychodzi do głowy to: takiej reklamy nie powinno się pokazywać dzieciom, jest to próba pokazania ludziom jak powinien wyglądać prawdziwy szczyl i frajer.. kłos czy dobierany... żenada, żenada, żenada błagam kto to wymyślił, to na pewno nie jest męskie... pooglądajcie sobie reklamy marlboro debile

miStrz2013-06-28 21:52
00

reklama jest dziwna, jeśli to miało być o równouprawnieniu to niestety, nie udało się. Przejaskrawienie i przeinaczenie, dziwne jakieś. Równouprawnienie nie polega na tym, że kobieta jest męska a mężczyzna kobiecy. Ta reklama świadczy niestety o tym za jakich idiotów ma swoich konsumentów firma P&G, a szkoda, bo pomysł niezły, ale realizacja ... :-/

nowa2013-08-02 16:53
00

Ja jestem takim ojcem... i wcale nie czuje się mniej męski od innych. Patologią dla mnie jest raczej fakt postrzegania tego w taki sposób przez was (koleżanki z góry)... aż strach pomyśleć, że możecie mieć dzieci... to zacofanie. W prawdzie nie rozróżniam kłosa od dobierańca ale jeszcze wszystko przedemną.

jacek2014-12-06 23:53
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas