Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Tato Polski” w rządowej kampanii promującej aktywne ojcostwo
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
KPRM powinna zacząć od uświadamiania sędzin w sądach rodzinnych o tym, że ojciec jest tak samo wartościowym rodzicem, jak matka.
W chwili obecnej tylko kilka procent ojców może wychowywać swoje dzieci. Większość dzieci ma mocno ograniczony kontakt ze swoimi ojcami, który dodatkowo jest utrudniany przez matki żyjące z alimentów.
System jest patologiczny i ta kampania niczego nie zmieni.
graffiti.com.pl
To dobra agencja.