Reklama2014-08-01
3

Telewizja dała sponsorom klubów T-Mobile Ekstraklasy promocję wartą 421 mln zł

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Uwielbiam takie dane jak od Pentagon Research. Fajnie się dowiedzieć, że wartość "ekspozycji marek sponsorów" jest wyższa niż skumulowane budżety wszystkich klubów ekstraklasy:-). Tymczasem sponsoring głowny Reprezentacji jest do wzięcia za kilka baniek...

Bruce2014-08-01 14:46
00

Te 421 mln to nasze pieniądze - z abonamentu, budżetu i reklam, które nas zachęcają do kupowania itd. I za te kupę kasy TVP pokazała w całym sezonie, w sumie chyba 2 mecze na żywo??? Gdzie jest NIK, albo może CBA??? Przecież za 421 mln można kupic wiele innych transmisji sportowych i pokazać je w otwartej telewizji, a nie kodowanym TVP Sport, także przez nas - podatników i płatników, finansowanym...

ekonom2014-08-01 22:56
00

przeciez nikt nikomu tyle nie zapłacił, to jest ekwiwalent wartości reklamowej

PABLO2014-09-08 17:16
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas