Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Telewizja dała sponsorom klubów T-Mobile Ekstraklasy promocję wartą 421 mln zł
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Uwielbiam takie dane jak od Pentagon Research. Fajnie się dowiedzieć, że wartość "ekspozycji marek sponsorów" jest wyższa niż skumulowane budżety wszystkich klubów ekstraklasy:-). Tymczasem sponsoring głowny Reprezentacji jest do wzięcia za kilka baniek...
Te 421 mln to nasze pieniądze - z abonamentu, budżetu i reklam, które nas zachęcają do kupowania itd. I za te kupę kasy TVP pokazała w całym sezonie, w sumie chyba 2 mecze na żywo??? Gdzie jest NIK, albo może CBA??? Przecież za 421 mln można kupic wiele innych transmisji sportowych i pokazać je w otwartej telewizji, a nie kodowanym TVP Sport, także przez nas - podatników i płatników, finansowanym...
przeciez nikt nikomu tyle nie zapłacił, to jest ekwiwalent wartości reklamowej