Internet2015-04-11
2

Telewizja internetowa zmieni tradycyjne myślenie o reklamach (opinie)

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Jeśli założymy, że smartfon mamy przy sobie, to pewnie ten system Google będzie wykrywal telefony w pobliżu, które "słyszą" reklamę w TV (lub odwrotnie - w obecności określonych smartfonow, będą odpowiednie reklamy na tv). Kwestia czasu.

Jaroo2015-04-11 12:25
00

Nie musimy czekać na wyniki "eksperymentu Google Fiber". Już dziś w Polsce możemy zbierać stosowne doświadczenie w oparciu o targetowanie i interaktywne reklamy w TV realizowane za pośrednictwem telewizji hybrydowej HbbTV.

Jeden milion TV odbierających HbbTV w Polsce do wystarczająca baza widzów do kreacji i testowania nowych form reklamy w telewizorach podłączonych do internetu. Reklama hybrydowa HbbTV ma spory potencjał w dotarciu ze spersonalizowanym przekazem do widzów.

Osoby zainteresowane powyższym tematem zapraszam do współpracy.

Paweł Tutka2015-04-13 10:12
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas