Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Telewizja internetowa zmieni tradycyjne myślenie o reklamach (opinie)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Jeśli założymy, że smartfon mamy przy sobie, to pewnie ten system Google będzie wykrywal telefony w pobliżu, które "słyszą" reklamę w TV (lub odwrotnie - w obecności określonych smartfonow, będą odpowiednie reklamy na tv). Kwestia czasu.
Nie musimy czekać na wyniki "eksperymentu Google Fiber". Już dziś w Polsce możemy zbierać stosowne doświadczenie w oparciu o targetowanie i interaktywne reklamy w TV realizowane za pośrednictwem telewizji hybrydowej HbbTV.
Jeden milion TV odbierających HbbTV w Polsce do wystarczająca baza widzów do kreacji i testowania nowych form reklamy w telewizorach podłączonych do internetu. Reklama hybrydowa HbbTV ma spory potencjał w dotarciu ze spersonalizowanym przekazem do widzów.
Osoby zainteresowane powyższym tematem zapraszam do współpracy.