Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Tomasz Chróstny, prezes UOKiK: influencerzy coraz bardziej świadomi przepisów reklamy. Zagrożenie widzimy w tokenach
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Państwowe spółki okradają ludzi, a UOKiK siedzi cicho. Paliwo na stacjach Orlenu po 7 zł za litr to na pewno sprawka influencerów...
ogladalnosc kurskiego wg gangu olsena
"Influencerzy coraz bardziej świadomi przepisów reklamy" ..... czyli do tej pory (i jeszcze wciąż) rżną głupa, że nieświadomie uszczuplali budżet państwa swoimi krzywymi mykami.