Telewizja2014-06-11
9

„Tomasz Lis na żywo” gromadził 2,1 mln widzów i przyniósł 22,4 mln zł z reklam

KOMENTARZE (9)

WASZE KOMENTARZE

redaktor naczelny Newsweek czyli Faktu -bis inaczej Bild wydawanego na lepszym papierze na licencji przez Springera idola syjonizmu czyli smieciowego wydawce prasy dla motłochu w publicznej telewizji pierze puste głowy polactwu swoja propaganda udajc tzw dziennikarza za co dostaje odznaczenia tzw panstwowe

bild fakt2014-06-11 06:57
00

W PRL też była dużą oglądalność i ordery dla pseudodziennikarzy, klakierów władzy.

antyFoksio2014-06-11 09:37
00

Ten program jest zenujaco slaby, brak mu jakiegokolwiek pomyslu na progres. Bicie tej samej piany od lat za gruba kase dla Lisa i spolki. Zenada..

ola2014-06-11 10:14
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas