Internet2013-10-04
48

Tomasz Lis reklamuje Powerade. Dziennikarze się śmieją, Machała ogłasza „nowe czasy i reguły”

KOMENTARZE (48)

WASZE KOMENTARZE

żałosne to i zarazem śmieszne

naczelny Newsweeka a tak nisko upadł


ale w przypadku Lisa można jeszcze niżej ...

ekspert2013-10-03 14:47
00

Serio? Pawła Korzeniowskiego? Nie odróżniacie jednego od drugiego?

Zią 2013-10-03 14:48
4115

Żałosne, żałosne, po trzykroć żałosne.

asior2013-10-03 14:52
7612
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas