Prasa2016-02-23
3

Topnieje rynek miesięczników podróżniczych. Łączna sprzedaż wszystkich tytułów wynosi już tylko 58 tys. egz.

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Gratulacje dla pani Wojciechowskiej. Widać Telekamera i ścianki ważniejsze niż dobre redagowanie National Geographic. Dla niej ten miesięcznik to przede wszystkim okazja do autorpromocji. Polskie wydanie ma coraz mniej wspólnego z jakością wersji amerykańskiej, a coraz bliżej mu do popłuczyn typu "Focus".

eieo2016-02-23 14:30
00

@eieo - Taaa... Przy okazji dowal naczelnym Podróży i innych tytułów, przecież im też spada.
A nie zapomnij o innych tytułach prasowych, w tym tygodnikach opinii ;)
Merytorycznie - kogo proponujesz na jej miejsce? Czyje nazwisko zapewni wzrost sprzedaży? (długofalowo)
Żeby nie było, mam całkowicie odmienne zdanie - z całym szacunkiem dla wielkości marki NG, w dzisiejszych czasach to nazwisko Martyny przyciąga do tytułu (w większym stopniu niż odwrotnie, bo w kulturze masowej MW wyrobiła już sobie pozycję)

nonick2016-02-23 22:30
00

Pod względem jakości NG pod redakcją Wojciechowskiej jest cieniem NG sprzed lat. Wojciechowska wprowadziła reglamentację treści, zdjęć, map i infografik pochodzących z wersji amerykańskiej. Za red. Raczko był to niezły magazyn i zawsze było to co w aktualnym wydaniu anglojęzycznym a nie jak teraz, że artykuły krajowe (nudne, oklepane tematy) wypierają te zagraniczne. Dodatkowy artykuł dla prenumeratorów po zalogowaniu na stronie to kompletny idiotyzm.

plusk2016-02-24 01:20
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas