Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Topnieje rynek miesięczników podróżniczych. Łączna sprzedaż wszystkich tytułów wynosi już tylko 58 tys. egz.
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Gratulacje dla pani Wojciechowskiej. Widać Telekamera i ścianki ważniejsze niż dobre redagowanie National Geographic. Dla niej ten miesięcznik to przede wszystkim okazja do autorpromocji. Polskie wydanie ma coraz mniej wspólnego z jakością wersji amerykańskiej, a coraz bliżej mu do popłuczyn typu "Focus".
@eieo - Taaa... Przy okazji dowal naczelnym Podróży i innych tytułów, przecież im też spada.
A nie zapomnij o innych tytułach prasowych, w tym tygodnikach opinii ;)
Merytorycznie - kogo proponujesz na jej miejsce? Czyje nazwisko zapewni wzrost sprzedaży? (długofalowo)
Żeby nie było, mam całkowicie odmienne zdanie - z całym szacunkiem dla wielkości marki NG, w dzisiejszych czasach to nazwisko Martyny przyciąga do tytułu (w większym stopniu niż odwrotnie, bo w kulturze masowej MW wyrobiła już sobie pozycję)
Pod względem jakości NG pod redakcją Wojciechowskiej jest cieniem NG sprzed lat. Wojciechowska wprowadziła reglamentację treści, zdjęć, map i infografik pochodzących z wersji amerykańskiej. Za red. Raczko był to niezły magazyn i zawsze było to co w aktualnym wydaniu anglojęzycznym a nie jak teraz, że artykuły krajowe (nudne, oklepane tematy) wypierają te zagraniczne. Dodatkowy artykuł dla prenumeratorów po zalogowaniu na stronie to kompletny idiotyzm.