Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Totalizator Sportowy szuka doradcy, który pomoże mu wybrać dom mediowy
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Ludzie, to oni będą płacić miliony doradczej korporacji, bo sami nie potrafią ocenić, który pomysł kreatywny jest dobry? Co to za żenada. To marnotrastwo pieniędzy. i zarząd to akceptuje? A może to dupochronka? Powinni zatrudnić kompetente osoby do digitalu, do marketingu ATL/BTL i pracować z agencjami i domami. Tak się to robi efektywnie.
Wyborne... "wybierze jedną lub dwie firmy"... Już widać tłumy audytorów mediowych (no dobra, tylu aż ich nie ma ale...) którzy z chęcią podzielą się ze swoimi konkurentami (na co dzień) swoim know-how i wspólnie będą wypracowywać rekomendacje
Co za "piękny umysł" wymyśla takie bzdury???
Zamiast "Od dłuższego czasu planowaniem i zakupem mediów dla Totalizatora zajmuje się dom mediowy Zenith." powinno być "Od dłuższego czasu, przepompowywaniem lewej kasy Totalizatora zajmuje się (...)".