Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Transformacja branży reklamowej i fenomen „programmatic”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
To juz było wrzucić linka do Wikipedii... eksperty....
Jeden wielki bullshit. Jakość ruchu zupełnie nie odbiega od zwykłej reklamy display, a kosztuje to 3zx więcej. Marketingowy bełkot, w końcu musi być jakiś trend na rynku co może dobrze agencja sprzedać klientowi, jak było video, content, marketing automation, omnichannel
@Piotr
Zmień tych którzy Ci kupują takie reklamy skoro tylko wyciągają pieniądze nie potrafiąc dowieźć rezultatów. - Widać albo nie potrafią tego robić albo zależy im tylko i wyłącznie na krótkotrwałym $$$ :).