Internet2017-08-07
3

Transformacja branży reklamowej i fenomen „programmatic”

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

To juz było wrzucić linka do Wikipedii... eksperty....

Szczery2017-08-05 23:25
00

Jeden wielki bullshit. Jakość ruchu zupełnie nie odbiega od zwykłej reklamy display, a kosztuje to 3zx więcej. Marketingowy bełkot, w końcu musi być jakiś trend na rynku co może dobrze agencja sprzedać klientowi, jak było video, content, marketing automation, omnichannel

Piotr2017-08-07 08:58
00

@Piotr
Zmień tych którzy Ci kupują takie reklamy skoro tylko wyciągają pieniądze nie potrafiąc dowieźć rezultatów. - Widać albo nie potrafią tego robić albo zależy im tylko i wyłącznie na krótkotrwałym $$$ :).

Michał2017-08-09 12:24
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas