Badania2015-04-20
2

Trzy czwarte kupujących w internecie chwali nowe prawo konsumenckie

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Szkoda, że w nowym prawie konsumenckim nie pomyślano o wprowadzeniu zapisu ustawy likwidującej nachalny telemarketing. Konsultanci obsługiwaliby wyłącznie dział techniczny abonentów.

Tomik2015-04-20 19:33
00

No pewnie, że 75% konsumentów jest zadowolonych z nowej ustawy konsumenckiej... w końcu jest ona pisania idealnie pod ich potrzeby :) Gorzej niestety mają sprzedawcy, którzy ewidentnie ucierpieli na tej ustawie... Weźmy na przykład prawo do zwrotu, które jest całkowicie dostosowane do potrzeb konsumentów... współczuje właścicielom małych sklepów internetowych. Z resztą porównajcie sobie je na tym blogu, gdzie jest tabelka z zapisami starej i nowej ustawy https://prokonsumencki.pl/blog/zwrot-towaru-zakupionego-przez-internet-przez-konsumenta-nowa-ustawa-konsumencka/ chyba nikt nie ma wątpliwości?

Piotrek2015-04-21 10:12
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas