Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Trzy czwarte kupujących w internecie chwali nowe prawo konsumenckie
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Szkoda, że w nowym prawie konsumenckim nie pomyślano o wprowadzeniu zapisu ustawy likwidującej nachalny telemarketing. Konsultanci obsługiwaliby wyłącznie dział techniczny abonentów.
No pewnie, że 75% konsumentów jest zadowolonych z nowej ustawy konsumenckiej... w końcu jest ona pisania idealnie pod ich potrzeby :) Gorzej niestety mają sprzedawcy, którzy ewidentnie ucierpieli na tej ustawie... Weźmy na przykład prawo do zwrotu, które jest całkowicie dostosowane do potrzeb konsumentów... współczuje właścicielom małych sklepów internetowych. Z resztą porównajcie sobie je na tym blogu, gdzie jest tabelka z zapisami starej i nowej ustawy https://prokonsumencki.pl/blog/zwrot-towaru-zakupionego-przez-internet-przez-konsumenta-nowa-ustawa-konsumencka/ chyba nikt nie ma wątpliwości?