Reklama2018-06-21
5

Trzy Lwy dla Ogilvy Poland za akcję „Ostatnie drzewo” i kolejne 13 nominacji. Na shortlistach też FCB Bridge2Fun i Grey Group Poland

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

Spot o puszczy to dno, ale musiał coś dostać, bo poprawność polityczna nakazuje tym onanistom żeby walczyć z faszyzmem w Polsce. Na pewno drugie miejsce dostała reklama o inżynierach i lekarzach uciekających z Syrii z małymi dziećmi na rękach. No i tych 17 nominacji to już jest kwintesencja poziomu jaki tam jest prezentowany.
Nie dziwię się, że wszyscy, którzy robią coś dobrego to olewają te zabawne imprezki branżowe gdzie wiadomo kto ma co dostać żeby kolesie mogli się poklepać po plecach.

ale jaja ale jaja : )2018-06-21 10:51
00

Spot o puszczy to dno, ale musiał coś dostać, bo poprawność polityczna nakazuje tym onanistom żeby walczyć z faszyzmem w Polsce. Na pewno drugie miejsce dostała reklama o inżynierach i lekarzach uciekających z Syrii z małymi dziećmi na rękach. No i tych 17 nominacji to już jest kwintesencja poziomu jaki tam jest prezentowany.
Nie dziwię się, że wszyscy, którzy robią coś dobrego to olewają te zabawne imprezki branżowe gdzie wiadomo kto ma co dostać żeby kolesie mogli się poklepać po plecach.


Czy tu można coś jeszcze dodać? Polityka zamiast kreatywności.

nie znam się2018-06-21 12:10
00

Kolego (koleżanko) pokaż swoją dobrą robotę. Może być link zamieszczony tutaj. Chętnie się przyjrzę i nabiorę szacunku do Twojego komentarza. Bo na razie wygląda mi na klasykę nieudacznictwa, a ty na klasycznego frustrata-przeciętniaka, który próbuje kąsać po nogach tych, którzy mają talent.

Monter2018-06-21 14:59
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas