Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Tuż przed pandemią polski rynek reklamy internetowej urósł o 4,2 proc. Spadek w ogłoszeniach, mocno w górę SEM
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Od 10 lat ten sam, nieaktualny podział kanałów. Gdzie social media traktowany jest jako display (lol), a w ogóle nie ma np. content marketingu.
Marian przed spotkaniem z Mariolą też wzrósł. Ale później opadł.