Reklama2018-03-19
2

TVN podniósł ceny reklam, najdrożej przy „Masterchef Junior” i „Kuchennych Rewolucjach”

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Dlaczego Nielsen i TVN ukrywa dane Hipnozy i załosnych majdanów ? To hity takie same jak pozar w burdelu

o2018-03-19 07:28
00

A ałdytory mówio, że w 2018 zdecydowanie taniej. A te z diżitalu, że telewizja padła i tylko Cukierburg prze z wideo a reszta jest już pase i że efektywne som tylko komórki.

My name is nobody2018-03-19 09:40
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas