Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
TVN podniósł ceny reklam, najdrożej przy „Masterchef Junior” i „Kuchennych Rewolucjach”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Dlaczego Nielsen i TVN ukrywa dane Hipnozy i załosnych majdanów ? To hity takie same jak pozar w burdelu
A ałdytory mówio, że w 2018 zdecydowanie taniej. A te z diżitalu, że telewizja padła i tylko Cukierburg prze z wideo a reszta jest już pase i że efektywne som tylko komórki.