Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior” najdroższe w ofercie reklamowej TVN na kwiecień
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
55tys za spot reklamowy przy audycji która ma trochę ponad milion widzów... Zamiast kilku reklam taniej wyjdzie wysłać listy z ofertą produktu. Finansowo to samo a skuteczność znacznie lepsza.
55tys za spot reklamowy przy audycji która ma trochę ponad milion widzów... Zamiast kilku reklam taniej wyjdzie wysłać listy z ofertą produktu. Finansowo to samo a skuteczność znacznie lepsza.
Jaką audycję masz na myśli?