Reklama2019-03-20
3

„Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior” najdroższe w ofercie reklamowej TVN na kwiecień

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

55tys za spot reklamowy przy audycji która ma trochę ponad milion widzów... Zamiast kilku reklam taniej wyjdzie wysłać listy z ofertą produktu. Finansowo to samo a skuteczność znacznie lepsza.

Won 2019-03-20 09:31
00

55tys za spot reklamowy przy audycji która ma trochę ponad milion widzów... Zamiast kilku reklam taniej wyjdzie wysłać listy z ofertą produktu. Finansowo to samo a skuteczność znacznie lepsza.

Won 2019-03-20 09:31
00

Jaką audycję masz na myśli?

Placuszek2019-03-20 17:33
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas