Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
TVN Media wprowadza technologię Switch_On do zarządzania kampanią tv
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Szok i niedowierzanie! Na godzinę przed programem! To już niemal jak w roku 1999 w internecie! Co za postęp!
Ludzie zrobili TVN-owi Switch_off, oglądalność kanału jest najniższa w historii.
yyy no nie wiem w jakim świecie żyjesz i czy kiedyś kupiłeś jakąś kampanię w TV dla Klienta. Ja kupuję cały czas i imho to jest totalny postęp versus np przyspieszenia świąteczne, gdzie trzeba wysyłać spot reklamowy nawet kilka dni przed emisją.
Spoko, że w internecie wszystko jest od pstryknięcia, ale w TV nie jest i nigdy nie było, także ja tam się smucił nie będę, że teraz będzie lepiej niż było...