Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
TVP obniża cennik reklamowy o jedną piątą
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Rynek reklamy nie do końca działa na zasadach tych samych co większość sprzedaży... Jak wspaniałego ruchu by szefowie TVP nie wykonali, jak pięknie by tego w ideologię nie ubrali, ze to nie obniżka tylko zmiana sposobów rozliczania itd...To wtopią. Gołym okiem widać, ze próbują nakrecic ruch, bo się zastój zrobił. Bardzo niebezpieczna operacja bo w reklamie raczej podnosi się ceny wciąż na tym pułapie płatności a nie obniża. Reklamodawcy z takimi budzetami to nie firmy jednoosobowe, w których decyzje najczęściej podejmuje się w oparciu o konkurencyjność cen... Zastój minie w drugimkwartale, a TVP zostanie z kaprysnymi klientami przyzwyczajonymi jak nie do cen pakietowych to do obniżek... Konkurencja tez będzie miała trudniej przez to, a potem w statystykach jeden z drugim imbecyl będzie pokazywał jak to się rynek reklamowy kurczy.
To jest początek fali kryzysu w mediach i udawanej rozkoszy sukcesu zeszłego roku. A to dopiero początek... Kiedy zaczniemy czytać o tym, że firmy przygotowują się do rozpoczęcia potężnej kampanii, wzrastają realne wydatki, no , kiedy ?