Reklama2011-01-18
2

TVP obniża cennik reklamowy o jedną piątą

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Rynek reklamy nie do końca działa na zasadach tych samych co większość sprzedaży... Jak wspaniałego ruchu by szefowie TVP nie wykonali, jak pięknie by tego w ideologię nie ubrali, ze to nie obniżka tylko zmiana sposobów rozliczania itd...To wtopią. Gołym okiem widać, ze próbują nakrecic ruch, bo się zastój zrobił. Bardzo niebezpieczna operacja bo w reklamie raczej podnosi się ceny wciąż na tym pułapie płatności a nie obniża. Reklamodawcy z takimi budzetami to nie firmy jednoosobowe, w których decyzje najczęściej podejmuje się w oparciu o konkurencyjność cen... Zastój minie w drugimkwartale, a TVP zostanie z kaprysnymi klientami przyzwyczajonymi jak nie do cen pakietowych to do obniżek... Konkurencja tez będzie miała trudniej przez to, a potem w statystykach jeden z drugim imbecyl będzie pokazywał jak to się rynek reklamowy kurczy.

Radek2011-01-18 09:12
00

To jest początek fali kryzysu w mediach i udawanej rozkoszy sukcesu zeszłego roku. A to dopiero początek... Kiedy zaczniemy czytać o tym, że firmy przygotowują się do rozpoczęcia potężnej kampanii, wzrastają realne wydatki, no , kiedy ?

Mięso2011-01-18 10:42
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas