Reklama2018-02-09
9

TVP wyprzedała cały czas reklamowy przy igrzyskach w Pjongczangu. ”Nie tyle z powodu ich popularności, co z braku zasobów reklamowych”

KOMENTARZE (9)

WASZE KOMENTARZE

że dlatego,przecież ten drugi wariant niektórym tu nie pomieściłby się w głowach,więc oczywiste i można znów napisać,że jest źle,nawet jak nie jest,to jest i będzie.

wiadomo2018-02-09 02:09
00

Jesteście żenujący jak Michnik

Wwea2018-02-09 07:04
00

Eksperci jak zwykle smęcą, a kij się znają. Oni będą mówić, ile medali kto zdobędzie.

rynienka2018-02-09 09:24
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas