Internet2017-11-14
4

Tygodniki opinii bardziej popularne na Facebooku niż w druku, „Newsweek” z najlepszym wynikiem

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Diagnoza jest prosta: u Hindusa można kupić lajka i following, natomiast Hindus nie kupi drukowanego wydania.

Polak2017-11-13 23:56
00

A "Gość" ro na zielone kółeczko nie zasłużył?

wojtek2017-11-14 02:34
00

Wprost wychodzi w tymostatnim wykresie jak tytuł środka.
Niełatwa pozycja do utrzymania. Ciekawe jak długo im się uda.
Swoją droga - kto jest teraz naczelnym Wprost?

Romek2017-11-14 07:31
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas