Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Tylko taniec” stracił 360 tys. widzów. 26 mln zł z reklam
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
no i bardzo dobrze ze te wszystkie udawane talent shows traca widzow ,bo puszczaja do znudzenia te talent shows a ludzie maja poprostu dosc ogladania i sluchania takich badziewi ,ja wole obejrzec sobie jakis dobry film w tv niz tracic czas na ogladanie udawanych z gory wyrezyserowanych talent shows w ktorych udaja wielkie emocje i placza na wizji jakie to zalosne jest za pieniadze udawac emocje