Internet2019-04-08
6

Unilever będzie restrykcyjnie kontrolował statystyki reklam w digitalu. "Potrzeba zmian na rynku"

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Brawo! Zobaczymy jak nagle spadną zasięgi Onetu, WP, Wyborczej i innych ;)

Ina2019-04-08 09:32
00

Panie Unilever reklam nikt nie ogląda

Oglądam TVP2019-04-08 18:47
00

I doznają szoku bo okaże się, że 90% ich reklam jest blokowanych, a z pozostałych 10% zainteresowaniem cieszy się góra 1%.

pavv2019-04-08 18:57
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas