Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Unilever, Coca-Cola, WPP, McCann, Sancho BBDO i Jung v Matt wśród liderów efektywności reklamowej (Top 10)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
ze wszystkiego da się zrobić tabelkę jak widać
a co z agencjami o największym udziale pracowników pochodzących ze wsi?
Widzicie, Cola jest efektywna, a dziwiliście się, że wysyła puste butelki ludziom, żeby oni je wyrzucili. A to jest efektywne!