Biznes2019-07-09
26

Unilever planuje wycofać marki bez określonego celu i dodatkowych wartości dla konsumentów

KOMENTARZE (26)

WASZE KOMENTARZE

Czy ten człowiek jest z kosmosu? Korpo bzdury ...

alan2019-07-09 09:18
00

A ja, gupek, kupuję mydło tylko po to żeby się umyć. Z takimi prymitywami jak ja świat na pewno zginie :-D

somacz2019-07-09 10:12
00

To jest mega-ważna deklaracja. Cokolwiek byśmy o tym nie myśleli, to marketing idzie w tę stronę. Pytanie na ile ludzie będą chcieli każdorazowo przykładać swój światopogląd do prozaicznych czynności typu zakup chusteczek higienicznych.

Ola2019-07-09 10:35
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas