Biznes2022-09-26
5

UOKiK rekomenduje influencerom sposób reklamy w social mediach

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

Aha, czyli teraz celebryta za kontrakt z kilkoma zerami na koncie, i mikroinluenserek, który dostaje paczkę od agencji PR zrównani są w ramach współpracy. Szczególnie śmieszne, jeśli celebrytka tylko ładuje treści przez markę przygotowane, a mikroinfluncerek testuje, recenzuje, nie kadzi, tylko dzieli się swoimi wrażeniami. I każdy z nich to jest #współpracareklamowa. No nieźle...

Agata2022-09-26 14:53
00

Niebawem zechcą uregulować częstotliwość wypróżnień i wdechów świeżego powietrza. Rozsmakowały się te urzędasy w dyktowaniu i urządzaniu ludziom życia,że za chwilę pojęcia "wolność i "swoboda" odejdą do lamusa.

ludzie ludziom zgotowali ten los2022-09-26 14:58
00

Do łopaty tych wszystkich nierobów influencerskich

łopata2022-09-26 15:16
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas