PR2015-09-28
2

Urząd Miasta Krakowa: nad strategią promocji miasta pracują eksperci, a freelancerzy tylko w konsultacjach społecznych

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

A dlaczego nie freelancerzy? Więcej pieniędzy zostałoby dla miasta, czyli dla mieszkańców. Panie i Panowie z agencji mogliby za znacznie skromniejsze wynagrodzenie wspomóc projekty. A te drogie kampanie służą jedynie osobom biorącym w nich udział- bardzo dobrym przykładem jest logo Pomorza.
Środki z budżetu to są na nasze pieniądze.

dodo2015-09-28 08:25
00

jedyny i najpoważniejszy problem Krakowa to jest brak tlenu w tym mieścieu zanieczyszczonym do granic możliwosci. Tu żaden PR - nawet najbardziej genialny nie pomoże. Nie pomoże, ponieważ miasto leży w niecce i zaczadzenie przekracza wszelkie normy. Tu trzeba TLENU a nie działan promocyjnych. Czy kto tu nie pomyłil kija z marchewką ???

Smog Wawelski2015-09-28 10:38
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas