Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Urząd Miasta Krakowa: nad strategią promocji miasta pracują eksperci, a freelancerzy tylko w konsultacjach społecznych
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
A dlaczego nie freelancerzy? Więcej pieniędzy zostałoby dla miasta, czyli dla mieszkańców. Panie i Panowie z agencji mogliby za znacznie skromniejsze wynagrodzenie wspomóc projekty. A te drogie kampanie służą jedynie osobom biorącym w nich udział- bardzo dobrym przykładem jest logo Pomorza.
Środki z budżetu to są na nasze pieniądze.
jedyny i najpoważniejszy problem Krakowa to jest brak tlenu w tym mieścieu zanieczyszczonym do granic możliwosci. Tu żaden PR - nawet najbardziej genialny nie pomoże. Nie pomoże, ponieważ miasto leży w niecce i zaczadzenie przekracza wszelkie normy. Tu trzeba TLENU a nie działan promocyjnych. Czy kto tu nie pomyłil kija z marchewką ???