Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Vegeta z kampanią reklamową za 10 mln złotych
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Już widać jakość kreacji, która spowoduje, że Polacy przerzucą się z Winiar na Podravkę. Hje, hje.
Ta marka wiąże się z sentymentem ogromnej rzeszy polskich kobiet 40+, dlatego taka zmasowana, bijąca po oczach kampania może przynieść bardzo dobre efekty, dużo lepsze niż teraz mogłoby się wydawać. Zadziała efekt przypomnienia, ponownego rozbudzenia emocji wywołanego dobrymi skojarzeniami.