Reklama2013-09-19
2

Vegeta z kampanią reklamową za 10 mln złotych

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Już widać jakość kreacji, która spowoduje, że Polacy przerzucą się z Winiar na Podravkę. Hje, hje.

mel2013-09-19 14:34
00

Ta marka wiąże się z sentymentem ogromnej rzeszy polskich kobiet 40+, dlatego taka zmasowana, bijąca po oczach kampania może przynieść bardzo dobre efekty, dużo lepsze niż teraz mogłoby się wydawać. Zadziała efekt przypomnienia, ponownego rozbudzenia emocji wywołanego dobrymi skojarzeniami.

Zakkahletz2013-09-20 23:01
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas