Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
VeloBank po rebrandingu promuje się jako "bank pozytywnych wartości"
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Bank i wyższe wartości. No, poziom obłudy jak łysego z fify
Dla całości obrazu dodajmy do tego postać biznesmena, który stoi za tym przedsięwzięciem - i już mamy klarowny obraz wartości. Oczywiście pozytywnych! ;)
Logo to chyba sam prezes w Paincie stworzył