Prasa2018-07-07
2

„Viva” dogania reklamowo „Twój Styl”. Mocno w górę „Przyjaciółka”, „Wprost” ze spadkiem (TOP 10)

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Kompletnie odrealnione są te liczby. Jakby Vogue zarabiał z reklam 8 milionów złotych miesięcznie, to oni w drugim miesiącu zrobiliby ze dwa dodatki. Nie mówiąc o tym, że pismo zwróciłoby się w 6,5 dnia. Zaręczam, że gdyby oni z reklam zarobili 1/10 tego, to byliby niezwykle szczęśliwi. Ja ich oceniam na około 180 tysięcy max na pierwszym numerze i jest to szacunek dość optymistyczny wynikający również z tabelek Excela, które mam tuż obok na drugim ekranie ;)

Kihad2018-07-08 17:28
00

W leadzie piszecie ze Wprost jako jedyny zanotował spadek a to nieprawda patrz tabela

Błąd 2018-07-09 07:56
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas