Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Viva” dogania reklamowo „Twój Styl”. Mocno w górę „Przyjaciółka”, „Wprost” ze spadkiem (TOP 10)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Kompletnie odrealnione są te liczby. Jakby Vogue zarabiał z reklam 8 milionów złotych miesięcznie, to oni w drugim miesiącu zrobiliby ze dwa dodatki. Nie mówiąc o tym, że pismo zwróciłoby się w 6,5 dnia. Zaręczam, że gdyby oni z reklam zarobili 1/10 tego, to byliby niezwykle szczęśliwi. Ja ich oceniam na około 180 tysięcy max na pierwszym numerze i jest to szacunek dość optymistyczny wynikający również z tabelek Excela, które mam tuż obok na drugim ekranie ;)
W leadzie piszecie ze Wprost jako jedyny zanotował spadek a to nieprawda patrz tabela