Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Wystarczy wsiąść by poczuć różnicę” w kampanii wyprzedażowej Volkswagena (wideo)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Czyli zwrot "wziasc" jest celowym błędem twórców reklamy?
Czyli zwrot "wziasc" jest celowym błędem twórców reklamy?
Przepraszam,kłopoty ze wzrokiem:-) wsiąść a nie "wziąść...Ukłony z przeprosinami dla autorów.