Reklama2020-07-28
3

W czerwcu wpływy reklamowe Polsatu, TVP1 i TVN7 ponad 10 proc. w dół, w lipcu 100 proc. wypełnienia bloków

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Nieprawdopodobne... nie potrafię sobie wyobrazić ludzi, którzy siedzą przed telewizorem i z zapartym tchem oglądają reklamy, a najwyraźniej tacy właśnie są widzowie stacji telewizyjnych, przynajmniej wg wyobrażeń reklamodawców...

Moje imię/nick2020-07-28 09:49
00

A aŁdytory mówio obiektywnie, że peło miejsc i tanio, i żeby prowizje zmniejszyć. I że to propaganda i lenistwo.
I żebyt więcej analiz, bo to jest pewnie powód. O właśnie, za mało analiz.

Benszmark2020-07-28 11:03
00

przepalona kasa :\ marketerzy pobudka! robicie to źle! ludzie są na zewnątrz. inwestujcie w digital, social media i OOH!

a TV? teraz?

Adam K2020-07-28 11:07
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas