Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
W czerwcu wpływy reklamowe Polsatu, TVP1 i TVN7 ponad 10 proc. w dół, w lipcu 100 proc. wypełnienia bloków
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Nieprawdopodobne... nie potrafię sobie wyobrazić ludzi, którzy siedzą przed telewizorem i z zapartym tchem oglądają reklamy, a najwyraźniej tacy właśnie są widzowie stacji telewizyjnych, przynajmniej wg wyobrażeń reklamodawców...
A aŁdytory mówio obiektywnie, że peło miejsc i tanio, i żeby prowizje zmniejszyć. I że to propaganda i lenistwo.
I żebyt więcej analiz, bo to jest pewnie powód. O właśnie, za mało analiz.
przepalona kasa :\ marketerzy pobudka! robicie to źle! ludzie są na zewnątrz. inwestujcie w digital, social media i OOH!
a TV? teraz?