Biznes2020-08-04
4

W drugim kwartale wpływy LPP 21 proc. w dół, e-commerce ze wzrostem o 123 proc.

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Odbijają sobie straty w sklepach stacjonarnych sprzedażą w internecie. Rożne kanały sprzedaży spełniają swoja role w 100%.

gacek2020-08-04 13:38
00

Ciężko, żeby w dobie pandemii były lepsze wyniki, ale już widać światełko w tunelu.

Mumin2020-08-11 13:02
00

Na tle branży to i tak nie tak najgorzej.

stooqer2020-08-18 10:29
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas