Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
W Polsce internauci klikają w reklamy rzadziej niż na Ukrainie, Łotwie i w Turcji
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Z punktu widzenia użytkownika internetu: reklamy są tak nachalne, ze przynajmniej u mnie i moich znajomych powodują odwrotny skutek. Przez nie przestałem zaglądać do paru reklamowanych sieciówek oraz kupować pewne produkty, co dziwne dowiedziałem się, iż moi znajomi z pracy oraz poza nią również. Zachodzi więc pytanie czy ktokolwiek z zamawiających te internetowe kampanie reklamowe analizuje dokładnie ich skutki?. Być może sprzedaż ogólna im jakoś rośnie ale o dziwo potrafią zniechęcić klientów, którzy kupowali regularnie i całkiem sporo. Zawsze mnie dziwi, jedna rzecz cały ten nasz marketing jest nastawiony na pozyskanie nowego klienta a nie na utrzymanie starego, który już jest. Z punktu widzenia właścicieli (akcjonariuszy) personelu zarządzającego ważniejsze jest pozyskanie nowego za wszelką cenę a stary jak mu nie odpowiada to niech spie... przepraszam spada na najbliższe drzewo.