Reklama2013-02-08
3

W Polsce jest 90 tys. nośników outdoorowych i 60 tys. digital signage

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

cityboard bez nosnikow 12m, to chyba zart!

az2013-02-09 16:16
00

Moim zdaniem technologia Digital Signage dopiero raczkuje w Polsce, dlatego rynek jest niestabilny. Jednak uważam, że warto inwestować w taką formę reklamy. Sama dzięki niej reklamuję swoje usługi. Mogę polecić firmę z Wielkopolski, ktora wykorzystuje tę technologię.

izabela1232013-12-30 11:09
00

Odbiorca świadomy najnowszych technologii oczekuje więcej, dlatego Digital Signage będzie coraz skuteczniejszą formą dotarcia do konsumenta. Tutaj ciekawy artykuł na ten temat nanovo-blog.pl/2016/02/19/digital-signage-na-miare-oczekiwan/#more-68.

Borys2016-02-22 10:14
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas