Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
W Polsce jest 90 tys. nośników outdoorowych i 60 tys. digital signage
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
cityboard bez nosnikow 12m, to chyba zart!
Moim zdaniem technologia Digital Signage dopiero raczkuje w Polsce, dlatego rynek jest niestabilny. Jednak uważam, że warto inwestować w taką formę reklamy. Sama dzięki niej reklamuję swoje usługi. Mogę polecić firmę z Wielkopolski, ktora wykorzystuje tę technologię.
Odbiorca świadomy najnowszych technologii oczekuje więcej, dlatego Digital Signage będzie coraz skuteczniejszą formą dotarcia do konsumenta. Tutaj ciekawy artykuł na ten temat nanovo-blog.pl/2016/02/19/digital-signage-na-miare-oczekiwan/#more-68.