Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
W Polsce reklama internetowa za cztery lata wyprzedzi telewizyjną, najszybciej rośnie wideo i mobile
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Wyprzedzić może i wyprzedzi ale rosnąć też będzie świadomość internautow co do adblockerow;) w necie reklamę wylaczysz czy zablpkujesz w tv nie, ( no chyba że powstanie adblocker do smarttv;))
Spokojnie przyjdzie taki dzień, że ktoś porządnym cyber działaniem spowoduje, że internet po prostu padnie.
Po drugie po wejściu ultra HD net najzwyczajniej nie wydoli w odtworzeniu tego na żywo. I po trzecie powstanie cała generacja przeglądarek, które będą otwierać reklamy w tle tak, aby użytkownik ich nie musiał oglądać i wysyłać informację zwrotną o ich odtworzeniu. Marketingowiec będzie nadal czarował, że ma niesamowitą ilość odsłon, ale większość będą to odsłony programu działającego w tle.
bla, bla