Reklama2021-10-19
7

Warszawa wydała 20 tys. złotych na reklamę publicznej komunikacji. W tym na kontrowersyjny post Grażyny Wolszczak

KOMENTARZE (7)

WASZE KOMENTARZE

Bogate miasto pozwala zarobić swoim mieszkańcom. Co w tym złego ;)?

dlg2021-10-19 08:45
00

20k (i to jeszcze brutto) to całkiem sensowna stawka. Kwestia pozwu bez związku dla sprawy. Więc w czym problem?

Gdzie problem?2021-10-19 09:20
00

Nie czepiałbym się stawek, a bardziej braku oznaczenia, że to post sponsorowany. Czy UOKiK weźmie pod lupę również urzędy?

a gdzie tu oznaczenie?2021-10-19 09:41
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas