Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Wavemaker przed Starcomem, GroupM przed Publicis Media. Havas Media z najwyższą dynamiką (raport RECMA z Polski)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
a dlaczego RECMA nie uwzględniła DentsuX ? ma kilku dużych klientów, pewnie udział Dentsu by znacząco wzrósł
Interesujące, Value Media w relacji Przychody/zatrudnieni ma współczynnik 0,2 a np. MediaCom 2. Oznacza to, że Value Media ma albo kosmiczną marżowość (10x taką jam MediaCom) albo płaci najgorzej na rynku. Ponieważ druga opcja nie jest możliwa (wystarczy spojrzeć na historię rekrutacji dostępną na Wirtualnych), powstaje pytanie jak to możliwe, że skala dysproporcji jest tak duża?