Reklama2018-06-15
2

Wavemaker przed Starcomem, GroupM przed Publicis Media. Havas Media z najwyższą dynamiką (raport RECMA z Polski)

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

a dlaczego RECMA nie uwzględniła DentsuX ? ma kilku dużych klientów, pewnie udział Dentsu by znacząco wzrósł

nico2018-09-26 16:16
00

Interesujące, Value Media w relacji Przychody/zatrudnieni ma współczynnik 0,2 a np. MediaCom 2. Oznacza to, że Value Media ma albo kosmiczną marżowość (10x taką jam MediaCom) albo płaci najgorzej na rynku. Ponieważ druga opcja nie jest możliwa (wystarczy spojrzeć na historię rekrutacji dostępną na Wirtualnych), powstaje pytanie jak to możliwe, że skala dysproporcji jest tak duża?

afc2019-03-29 10:27
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas