Badania2016-05-27
5

Weber Shandwick zaczęła obsługę Nielsen Audience Measurement w Polsce

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

A co to da? Z taką prezes na czele nic nie pomoże. Stracili wiarygodność i trudno będzie ja odzyskać. Pierwsza rzecz to pozbyć się kuli u nogi czyli obecnej prezes. Druga rzecz to zmiana metodologiii - ta jest prehiostoryczna, trzecia rzecz - transparentność

wwwq2016-05-27 07:43
00

Jak ktoś zatrudnia agencję do udzielania odpowiedzi na pytania to znaczy najczęściej, że sam nic konstruktywnego nie może powiedzieć, a agencja ma gotwą bazę odpowiedzi na 1000 najczęściej zadawanych pytań.

pavv2016-05-27 13:24
00

czekamy aż pisowskie szmaty propagandowe zaczną grzebać w życiorysach szefostwa tej agencji

bambo2016-05-27 16:41
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas