Reklama2015-03-20
6

Według marketingowców obecne bojkoty konsumenckie nie mają siły rażenia

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Jakie durnowate nazwy stanowisk!

pavv2015-03-20 08:54
00

ludzie reklamy podpowiadają, że znacznie bardziej szkodliwe dla obrotów marki są zła strategia reklamowa i niedobre reklamy? Cóż za obiektywizm i wiarygodność!

jambo2015-03-20 09:41
00

Artur Leśniak, senior digital strategist
Radosława Gawędzkiego, strategy directora & partnera
Sergiusz Zembrzuski, managing director
Bartosza Gomółki, head of planning department

Zawsze mnie to śmieszing.

Head of funny zawody names wyłapping2015-03-20 21:12
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas