Reklama2015-10-02
8

Według marketingowców walka z blokowaniem reklam w internecie daremna, na razie nie szkodzi to rynkowi reklamowemu

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

"Problemem nie jest też wyścig po dane. Konsumenci nie blokują systemów trackujących, tylko wyświetlanie reklam - ocenia Kornicki."
Bzdura panie Komornicki, to wlasnie tracking 10 lat temu i mozliwosc kontrolowania ciasteczek sprawil ze przesiadlem sie z IE na Firefoxa, a poznirj widzac ze jestem targetowany i lokalizowany przez systemy reklamowe dolozylem wtyczki adblock i ghostery. Z reklamami bywa roznie, ale jesli jest to klasyczny baner na stronie niech sie wyswietla. Natomiast reklama wyswietlona na podstawie analizy co robie w interneci i gdzie sie znajduje fizycznie to juz zgody nie ma.

Zen2015-10-02 08:29
00

Może trochę rzetelności- portale nachalnie prezentujące reklamy tracą i to mocno tracą.

gość2015-10-02 09:16
00

Nie "mimo to ma się dobrze", tylko dlatego, że reklamodawcy są oszukiwani i nie znają skali zjawiska. Jeśli nawet w oficjalnych publikacjach nie raczycie podawać odsetka wejść z użyciem blokerów... Krótko mówiąc, przepłacają... Mnie to podpada pod paragraf o niekorzystnym rozporządzaniu mieniem...

sammler2015-10-02 09:23
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas