Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
KRRiT chce we współpracy z PBI mierzyć widownię platform OTT
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
I to jest konkret. Bardzo dobry ruch KRRiT. Trochę też pokazuje kto tu się jednak z rynkiem potrafi porozumieć.
Kolejny wydatek wbrew suwerenowi - suwerena nie interesują żadne pomiary i wydawanie na nie kasy - to interesuje wyłącznie władzę. Defraudacja środków dokładnie taka sama jak przekazanie TVP.
Przecież pomiar oglądalności jest wyznacznikiem dla stacji komercyjnych jak wyceniać czas reklamowy. Co do tego ma instytucja państwowa? :)