Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Ponad połowa szefów marketingu to kobiety. W agencjach prym wiodą mężczyźni
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
A prawie połowa szefów marketingu to faceci.
- W kontekście rynku kreatywnego, trochę razi taka konserwatywna struktura, mówimy w końcu o biznesie, który żyje z rozumienia „różności” świata i powinien nadążać za jego dynamiką.
mówi Izabela Albrychiewicz, prezeska GroupM, a wcześniej wieloletnia szefowa Wavemaker.
Wow.. co za seksistowska wypowiedź. Gratuluję profesjonalnego podejścia.
Utworzyłem spółkę. Działa, zarabia, chcę, by ktoś nią zarządzał.
Czemu miałbym oddać stery kobiecie, a nie NAJLEPSZEMU możliwemu kandydatowi, bez względu na płeć, orientację czy poglądy?