Prasa2017-12-09
8

Sztuczny wieloryb na plaży w centrum Warszawy promuje nowy numer „Przekroju”

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

Niby nie ważne, jak mówią, ważne żeby gadali. Ale to chyba nie ten target. Ktoś tu sobie strzelił w stopę.

O2017-12-08 11:05
00

To chyba należy już nazywać "marketingiem kłamanym", bo chyba nikogo nie cieszy fakt, że to, co go zainteresuje w przestrzeni publicznej okazuje się mistyfikacją, której celem jest sprzedaż pisma.

Nick2017-12-08 11:41
00

Miszczowie marketingu.... Pani Monika powinna się zastanowić nad przekazem, żeby nie było, że "Przekrój" padł jak wieloryb (kaszalot)...

obserwator2017-12-08 12:22
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas