Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość Facebooka uderzy w jego konkurentów i zmieni cyfrowy rynek (opinie)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
I w tych okularkach będzie można puszczać cały czas reklamy wszystkiego.
Znajomy jako pracownik FastTony był na konferencji. Szczegółowo opowiadał jej przebieg. Widać, że całość zrobiła na nim niesamowite wrażenie. Wyjazd sfinansował mu szef. Tak to też bym chciał.