Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Wirtualna Polska: czwarty kwartał mocny reklamowo, epidemia szkodzi Wakacjom i przejęciom
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Siedzieć w domu w czasie wiosennego.lockdownu i liczyć ile to ludzi trzeba zwolnić aby nadal żyć w luksusie a potem tłumaczyć się, że inni też tak robili to nie jest fajny sposób na życie.
Obserwuje wakacje.pl na Facebooku. Z tego co tam wypisują, w firmie wszyscy dobrze się bawią, wspierają gastronomię, miło spędzają czas. Generalnie marny przekaz z działu marketingu