Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Wirtualna rzeczywistość stworzy nową kategorię reklamową, na razie barierą mała dostępność sprzętu (opinie)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
"junior strategic planner", "innovation director", "creative technologist"... ale jajca. A swoją drogą to bijcie pianę, bijcie. I tak skuteczność jakiejkolwiek formy reklamy oscyluje wokół promili no ale reklamodawcy o tym nie mogą wiedzieć.
Ale jajca - "creative technologist", "junior strategic planner", "creative manager". A prawda jest taka, że bez względu na formę reklamy i tak jej skuteczność można policzyć w promilach. No ale reklamodawcy nie mogą tego się nigdy dowiedzieć bo rynek cały by padł.
Ale jajca... "junior strategic planner" = specjalista d/s chodzenia w juniorkach. "creative technologist" = tfurca technologii - jak Edison co najmniej. "creative manager" - to chyba ojciec Edisona. A skuteczność reklam i tak można policzyć w promilach. No ale na ten temat musi być cisza bo robota się skończy stąd kasowanie moich i nie tylko komentarzy.