Reklama2015-07-06
3

Wirtualna rzeczywistość stworzy nową kategorię reklamową, na razie barierą mała dostępność sprzętu (opinie)

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

"junior strategic planner", "innovation director", "creative technologist"... ale jajca. A swoją drogą to bijcie pianę, bijcie. I tak skuteczność jakiejkolwiek formy reklamy oscyluje wokół promili no ale reklamodawcy o tym nie mogą wiedzieć.

pavv2015-07-06 08:30
00

Ale jajca - "creative technologist", "junior strategic planner", "creative manager". A prawda jest taka, że bez względu na formę reklamy i tak jej skuteczność można policzyć w promilach. No ale reklamodawcy nie mogą tego się nigdy dowiedzieć bo rynek cały by padł.

pavv2015-07-06 09:31
00

Ale jajca... "junior strategic planner" = specjalista d/s chodzenia w juniorkach. "creative technologist" = tfurca technologii - jak Edison co najmniej. "creative manager" - to chyba ojciec Edisona. A skuteczność reklam i tak można policzyć w promilach. No ale na ten temat musi być cisza bo robota się skończy stąd kasowanie moich i nie tylko komentarzy.

pavv2015-07-06 23:27
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas