Prasa2011-10-25
5

Wojna cenowa: “Show” kosztuje tyle, co “Flesz”

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

bardzo oryginalnie. jak zwykle.

alternator2011-10-25 06:47
00

Taaa...Za chwile dolozycie do SHOW 100 krzyzowek panoramicznych i program telewizyjny na caly tydzien...A wszystko za jedyne 99 groszy... Jak to powiedzial trener Smuda - z gowna bata nie ukrecisz...

Karamba2011-10-25 06:48
2012

oba pisma i tak mają tą samą redaktor naczelną, więc jaka to woja cenowa

nikt2011-10-25 12:42
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas