Internet2019-05-29
4

Wpływy LPP z e-commerce 47 proc. w górę. Stanowią już 10,5 proc. łącznych przychodów

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

I dobrze, polskie marki odzieżowe jak widać są doceniane też poza Polską.

max2019-05-29 13:14
00

Wszystkie wzmożone inwestycje się z czasem wyrównają, najważniejsze dla spółki że przychody rosną i rosnąć będą bo coraz więcej salonów zagranicą powstaje.

tokmeczek2019-05-29 14:45
00

Kluczem do sukcesu spółki było wejście w gałąź ecommerce, wygoda i komfort zakupów w Reserved jest teraz na bardzo wysokim poziomie.

Maya2019-05-30 13:37
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas