Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Gazeta Wyborcza” zarobiła jedną trzecią więcej z reklam, „Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami (Top10)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (18)
WASZE KOMENTARZE
Większe wpływy z reklam, pieniądze z tarczy, do tego obniżki pensji dla pracowników plus zwolnienia bo covid i trudna sytuacja, tak się robi interesy w Polsce... I żeby nie było, to nie jest komentarz o GW, choć pewnie oni też ten "model biznesowy" stosują...
GW ma już bardzo mała sprzedaż, ale samorządy się coraz agresywniej reklamują.
Nie wygłupiajcie się z danymi cennikowymi. Jak jest tak wspaniale to dlaczego się żrą?