Prasa2013-10-29
8

„Wprost” reklamowo przed „Newsweekiem” - „Tele Tydzień”, „Flesz” i „Party” mocno w górę (TOP 10)

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

Jestem zmartwiony wynikami Wprost. Przeczytałem na tym forum tyle profesjonalnych opinii o nadciągającym bankructwie PMPG, że czuję autentyczną przykrość na myśl, że te opinie pisały SFRUSTROWANE CIOŁKI bez śladu znajomości branży.

Yogidługonogi2013-10-29 00:13
00

@Yogidługonogi -> po wynikach prawdę poznacie :-) Nad Wprost lament jest od zawsze ale trzeba przyznać, że żadna burza nie wywróciła potęgi tego tytułu od 30 kilku lat. Czy to Król, czy Lis czy Latkowski. Kawał dobrej polskiej prasy.

Iza2013-10-29 04:10
00

Dane cennikowe - i wszystko jasne. Pokaż mi frajerów, którzy za reklamę zapłacą więcej w czasopiśmie sprzedającym połowę tego, co sprzedaje konkurencja.
A o kondycji PMPG świadczą dobitnie wieczne problemy z cash-flow, a nie zestawienia z życzeniowymi danymi - panie z długim czymś tam

Max2013-10-29 09:39
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas